88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مطابق سنت دیرینه و خداپسندانه، در ۳ شب از لیالی پر فیض قدر مردم نوعدوست و مهربان شهر، خانواده بزرگ کهریزک را در خاطر خود به نیکی یاد کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; همه ساله و بر اساس یک سنت دیرینه، شب های پر فیض قدر، خانواده بزرگ کهریزک حال و هوای خاص و معنوی را تجربه می کند.

 

در این شب های پر فیض، علاوه بر برپایی مراسم دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال، سفره احسان خیرین و نیکوکاران نیز در در محل سالن اجتماعات آسایشگاه گسترانیده می شود تا از محل این احسان، جمع کثیری از سالمندان و معلولین اطعام گردند. تامین مواد غذایی مورد نیاز طبخ غذای مددجویان، کمک های نقدی و اهدا سایر مایحتاج زندگی خانواده بزرگ کهریزک از دیگر اقدامات شایسته این گرامیان انساندوست است.

در ماه رمضان سال جاری گرچه همانند دیگر سالها امکان حضور خیرین در جمع مددجویان وجود نداشت و محدودیت های اعمال شده این اجازه را نمی داد، با این حال خیرین و نیکوکاران همیشه مهربان شهر باز هم خانه و خانواده بزرگ کهریزک را فراموش نکردند و در تهیه اقلام مورد نیاز و کمک های نقدی همانند تمامی سالها یار و یاور نیازمندترین اقشار جامعه بودند

همچنین با رعایت اصول بهداشتی و مقررات اعمال شده، به صورت محدود عزیزان مددجو توانستند گردهم آیند و علاوه بر حضور بر سفره احسان خیرین، از فیوضات پرشمار لیالی پر فیض قدر بهره‌مند گردند. تلاوت آیات نورانی قرآن توسط مداحان اهل بیت (ع)، ادعیه خاص شب های قدر و مناجات به درگاه خداوند دوستدار نیکی ها از جمله برنامه های انجام شده در این شب ها بود.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه خیرین و نیک اندیشان جامعه، از تمامی توجهات این بلند نظران شهر و دیارمان تشکر و قدردانی می نماید.

امید است تمامی کسانی که می دانند باید در تامین نیازهای پرشمار زندگی مددجویان تلاش نمایند، همواره در پناه خداوند متعال در صحت و سلامت کامل باشند.