88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه هنری شادی آفرین به سرپرستی ابوالفضل حاتمی ، شبی زیبا و پر نشاط را تقدیم معلولین جوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک کردند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ پس از مدتهای طولانی ، بالاخره انتظارها به سر رسید و مددجویان جوان شاهد حضور گروه هنری در جمع خود بودند تا شبی زیبا و با نشاط را در کنار هم سپری نمایند .

 

گروه موسیقی "دورهمی" به خوانندگی حامد آژیر و سرپرستی ابوالفضل حاتمی کیا- یار دیرین و با وفای کهریزک- ساعاتی شاد را در کنار عزیزان کهریزکی بودند تا باز هم یادآور شوند که می توانند در ایجاد فضایی سرشار از شور و نشاط تأثیرگذار باشند .

ابوالفضل حاتمی کیا که سالیان طولانی است در امداد رسانی به آسایشگاه خیریه کهریزک در تلاش است و در استحمام و بهداشت فردی مددجویان نیز مشارکت دارد ، در گفتگویی با خبرنگار کهریزک گفت :

بی صبرانه منتظر دیدن دوستان عزیزم در کهریزک بودم ، نزدیک به 4 ماه است که از نزدیک نتوانسته بودم دوستان قدیم و جدید خود را ببینم تا اینکه با این دعوت و به بهانه اجرای گروه موسیقی ، موفق به این حضور شدم.

حاتمی کیا در وصف حضور خود و دوستان هنرمندش در جمع مددجویان نیز گفت :

بدون هیچ زیاده گویی و تعارفی عرض می کنم که من و بسیاری دیگر از دوستان ، نیاز داریم که به کهریزک بیاییم ، نیاز داریم تا در کنار عزیزانمان باشیم و از این راه است که به آرامش می رسیم .

وی در توضیح نوع خدمات در حال انجام توسط یاران کهریزک هم اظهار داشت :

فرقی نمی کند چه کسی با چه توانی و در چه راهی می تواند خدمتگزار کهریزک باشد ، مهم آن است که گوشه ای از این همه کار بزرگ را متقبل شویم تا هم خدمتی کرده باشیم و هم مزد بی پایان خود که همان رسیدن به آرامش دل و جان است را دریافت نماییم .

این یار مهربان کهریزک با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان آسایشگاه ، برای همه این عزیزان آرزوی شادی و شادکامی کرد .