88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با تأکید بر مسئولیت پذیری، حفظ انگیزه و قدرشناسی از خدمات کارکنان ، نشست مدیران و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک همه 900 نفر پرسنل مجموعه را الگوهای برتر در خدمت رسانی به جامعه هدف دانست و بر حفظ انگیزه و قدرشناسی از خدمات یکایک کارکنان تأکید کرد .

 

وی که در نشست معاونین اجرایی، مدیران و مسئولین آسایشگاه سخن می گفت ، رضایتمندی کارکنان را رضایت مددجویان دانست و تصریح کرد :

در کهریزک ،ریاست معنا و مفهومی ندارد . هر کسی توانست مسئولیت پذیرتر باشد ، جایگاه والاتری خواهد داشت و در ایجاد میل و اشتیاق به خدمتگزاری رسالت سنگین تری را عهده دار خواهد بود .

صوفی نژاد با اشاره به حساسیت مردم نسبت به کهریزک نیز گفت :

در طول 4 ماه گذشته، علاوه بر همراهی های مستمر مردم در امداد رسانی به مددجویان ، در محافل مختلف دولتی نیز حساسیت های فراوانی نسبت به کهریزک بوده و همچنان ادامه دارد و پیگیری های دولتمردان ، نمایندگان مجلس ، استاندار و فرماندار و مسئولین وزارت بهداشت در حفظ سلامتی سالمندان و معلولین ، تاییدی است بر اعتبار و جایگاه بلند مرتبه کهریزک در کشور و در جمع دوستداران و حامیان اقشار آسیب پذیر جامعه .

صوفی نژاد در ادامه نیز گفت :

در این روزهای سخت و آزار دهنده بود که افراد ارزیابی شدند و خوشحالم که اعلام نمایم بسیاری در این ارزیابی ها نمره قبولی گرفتند تا با حداقل تعداد فوتی بیماران ، سخت ترین روزهای اداره کهریزک را با موفقیت پشت سر بگذاریم .

مدیر آسایشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت و توسعه مراکز نگهداری گفت :

ساختن و توسعه ساختمان ها و ابنیه لازم جهت نگهداری از سالمندان کار چندان دشواری  نیست ، اما 50 سال مقدس نگهداشتن چنین مکانی و تقویت روز افزون باورها و اعتقادات مردمی در قداست کهریزک ، کاری عظیم و ماندگار است که ما شاهد و ناظر آن هستیم .

وی با نگاهی به حمایت های نیکوکاران در طول تمامی این سالها بویژه در اوج شیوع بیماری کرونا در کشور و کهریزک هم گفت :

همه خیرین و نیکوکاران، سفیران ما در جامعه هستند ، آنان بخش جدایی ناپذیر کهریزک اند و بخش قابل توجهی از قداست این مجموعه مدیون همدلی ها و همراهی این بزرگواران است ، بزرگوارانی که نه تنها در شرایط سخت اقتصادی ما را در اداره کهریزک تنها نگذاشتند ، بلکه با حمایتها و پشتیبانی های بیشتر کمک کردند تا در روزهای سخت کرونایی ، دغدغه چندانی در تامین ملزومات مورد نیاز نداشته باشیم .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در پایان با نگاهی به فرهنگ و بدعت زیبای خدمتگزاری در کهریزک نیز گفت :

هر کسی در این دوران و در تمامی ادوار گذشته ، هر آنچه در توان داشت در خدمت به بیماران کوتاهی نکرد . زنده نگهداشتن این دوستی ها و پیوندهایی که یک روزه و یک باره بوجود نیامده ، وظیفه همه ماست و همه مؤظفیم بر انسجام و فضای همدلی بیافزایم تا شاهد پایدار بودن کهریزک و آسایش همه مددجویان تحت پوشش این مجموعه خیریه باشیم .