88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در اولین روز هفته ، دورهمی صبحگاهی مادربزرگ های کهریزکی، با صرف صبحانه دلپذیر و چای تازه دم کامل شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در اقدامی زیبا و با هماهنگی واحد های مختلف، مادربزرگ های کهریزکی صبحانه خود را در فضای باز در کنار هم صرف کردند.

 

در این برنامه روحیه بخش، علاوه بر مددکاران و مددیاران، تنی چند از مدیران از جمله محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نیز حضور داشتند تا در کنار مادران عزیز بوده و از نزدیک جویای احوال آنان باشند.

کارکنان واحد تغذیه نیز همچون همیشه در آماده سازی اسباب پذیرایی، نقش اول را عهده دار بودند تا در فضایی شاد و پرنشاط میزبان مادران ارجمند این خانه بزرگ باشند.

به گفته معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه، این برنامه های روحیه بخش  به مدت یک هفته برای خانه مادربزرگ ها ادامه خواهد داشت تا همه مادران ارجمند حتی آن دسته از عزیزانی که وابسته به تخت های بستری هستند، بتوانند در آن حضور داشته باشند.

جعفری راد همچنین تاکید دارد تا پایان محدودیت های ایجاد شده به واسطه شیوع بیماری کرونا، انواع برنامه های روحیه بخش و شاد را با همکاری و مساعدت تلاشگران واحد روابط عمومی در دستور کار داریم تا قدری از خستگی روحی مددجویان که امکان چندانی برای رفتن به مرخصی یا دیدار با خانواده های خود را ندارند، کاسته شود.