88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به لطف و عنایت خیرخواهان جامعه، بیماران مبتلا به ام اس ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک روزی زیبا و خاطره انگیز را پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; بیش از یکصد نفر از بیماران مبتلا به ام اس ساکن در ساختمان گل یاس به میهمانی خیرین نیکنام جامعه رفتند.

 

خیرینی که در فرصت های مختلف، بخشی از وقت و توان مالی خود را در اختیار ضعیف ترین اقشار جامعه می گذارند.

گروه هنری به سرپرستی داود آغاسی- هنرمند محبوب کشور علاوه بر فراهم نمودن اسباب پذیرایی ، با اجرای برنامه های شاد و پرنشاط، ساعاتی را در خدمت این بیماران رنجور از درد بیماری ام اس بودند تا قدری از خستگی ناشی از قرنطینه همگانی ایجاد شده برای آنان کاسته شود.

از نکات بارز این دورهمی شاد، حضور بیشتر بیماران با تخت های بستری خود در محل جشن بود، چرا که عوارض ناشی از ابتلا به بیماری ام اس دیگر توانی برای فعالیت های معمول ویژه معلولین در آنان باقی نمی گذارد. با این حال پرستاران و خیرین همراه قبول داشتند که برای شادی بخشی به این عزیزان، استفاده از فضای باز محوطه بهترین مکان ممکن است.

ساختمان گل یاس در سال 1384 به  همت خیرین ساخته و جهت نگهداری از 120  نفر بیمار مبتلا به ام اس تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت. آسایشگاه خیریه کهریزک تنها مرکزی در کشور است که با سرویس دهی به بیماران ام اس در توانبخشی، نگهداری و آموزش این عزیزان در تلاشی شبانه روزی است.