88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در نشست مشترک اعضا شورای اسلامی کار با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، بر رفع دغدغه های مختلف این شورا تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; اعضا چهاردهمین شورای اسلامی کار کارکنان مجموعه  در دیدار با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با طرح دیدگاه های خود، خواستار رفع مشکلات موجود در جمع تلاشگران عرصه خدمت در کهریزک شدند.

 

تعیین چارچوبی مشخص برای پرداخت پاداش به کارکنانی که بیش از دیگران در معرض خطر ابتلا به بیماری هستند یا با توانی مضاعف تر در خدمت مجموعه قرار دارند، ساماندهی مجدد قرارداد های کاری و لغو احتمالی هر یک از این قرارداد ها ، پیگیری مسائل رفاهی کارکنان، اهم گفتار های مطروحه از جانب اعضا شورای اسلامی کار کارکنان آسایشگاه در دیدار با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

در این دیدار، محمد رضا صوفی نژاد با تقدیر از اعضا شورای اسلامی کار آسایشگاه در پیگیری نیازها و مشکلات کارکنان، گفت:

شنیدن دغدغه ها و مشکلات کارکنان از زبان شما، این اطمینان را به ما می دهد که پیش از هرگونه اقدامی، تحقیق لازم و کافی در اولویت نخست بودن آن مشکلات به عمل آمده است.

صوفی نژاد با حمایت از اقدامات این شورا نیز گفت:

شما منتخبین قشر کارگری در آسایشگاه هستید و حداقل خواسته شما این است که تسهیلات لازم برای رفع نیازهای اساسی و مهم کارگران تامین گردد. ما نیز تلاش خواهیم کرد علاوه ایجاد بستر های مناسب، در رفع مشکلات و ارجاع آن به حوزه های مربوطه تا حصول نتیجه مطلوب کوشا باشیم.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، رفاه کارکنان و دوری از هرگونه تنش احتمالی را از حقوق اولیه همه همکاران دانست و بر پیگیری و تلاش حداکثری در تامین خواسته های کارکنان تاکید کرد.

اعضا شورای اسلامی کار کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک هر دو سال یکبار با رأی مستقیم پرسنل انتخاب و معرفی می شوند. ارتباط مستمر بین کارکنان و مدیریت، پیگیری مسائل و مشکلات کارکنان تا رسیدن به نتیجه مطلوب و ارتباط با سازمان های کارگری خارج از مجموعه، از عمده ترین وظایف این شورا در طول مدت خدمت است.