88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر اعلمی با ابلاغ سلام گرم امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مددجویان و کارکنان کهریزک، اعلام کرد که در کنار این سازمان خیریه می مانیم.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در دیدار مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای اتکا از آسایشگاه خیریه کهریزک، بر حمایت های لازم از مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه خیریه تاکید شد.

 

دکتر اعلمی با بیان اینکه از سختی های کار در چنین مراکزی آگاهی کامل داریم، تصریح کرد:

کارکنان آسایشگاه با علم به اینکه آسودگی بیماران در گرو زحمات شبانه روزی آنان است و هر اندازه که دقت و توان بیشتری را صرف خدمت رسانی کنند، آسودگی بیماران را تامین خواهند کرد در حال انجام وظیفه هستند.

وی که به مناسبت هفته کرامت در کهریزک حضور یافته بود، عنوان داشت:

در شرایط کنونی و در حالیکه علاوه بر انجام خدمات همیشگی، ناچار هستید تا درمان بیماران مبتلا به کرونا را هم به مجموع خدمات خود بیافزایید، انرژی مضاعفی را از شما و همه کارکنان طلب می کند که امیدواریم در این راه سخت به موفقیت های لازم دست یابید.

دکتر اعلمی با ابلاغ سلام گرم و صمیمی امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همه تلاشگران عرصه خدمت در کهریزک نیز گفت:

ایشان سفارش اکید دارند تا حمایت از کهریزک را در اولویت نخست قرار دهیم و من خوشحال هستم که اعلام می کنم آماده ایم تا در کنار شما و مددجویان این مرکز خیریه باشیم.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای اتکا، ایجاد تسهیلات رفاهی برای کارکنان کهریزک را از دیگر برنامه های مجموعه خود دانست که می تواند در رفع برخی نیاز های این گروه داوطلب خدمت به بیماران مثمر ثمر باشد.