88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در رثای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران به خون خفته اش ، سراسر محوطه آسایشگاه و بخش های مختلف بستری مددجویان یکپارچه سیاه پوش شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در اولین روز از ماه محرم و به یاد گلگون کفنان حادثه عاشورا ، مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک گردهم آمدند تا همگام با مردم سراسر میهن عزیزمان به سوگواری بپردازند .

 

این مراسم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز صورت گرفت ، مختص جوانان معلول و عاشق اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهید آن حضرت بود که همواره در چنین ایامی لباس سیاه بر تن کرده و حضوری فعال در دسته جات عزاداری دارند .

از جلوه های ویژه و ماندگار عزاداری جوانان معلول در رثای شهدای کربلا ، هرگونه هماهنگی  عزاداری توسط خود این عزیزان بود که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با نوحه سرایی در وصف خاندان شهید نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)  ادامه یافت . 

شایان ذکر است با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و به جهت حفاظت کامل از مددجویان ، برنامه زمان بندی برای عزاداری دهه اول ماه محرم توسط مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک صورت پذیرفته ، به گونه ای که هر یک از بخش های بستری به تفکیک با مددجویان خود در این مراسم ها حاضر می شوند . همچنین پدربزرگ ها و مادربزرگ های کهریزکی نیز با حضور مداحان اهل بیت (ع) در جوار بخش های محل اقامت خود در مراسم عزاداری شرکت خواهند کرد .