88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

شاخه گلی زیبا به هر یک از پزشکانی تعلق گرفت که درمان و توانبخشی مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک را عهده دار هستند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در هفته اول شهریور ماه که مقارن با گرامیداشت روز پزشک ، داروساز و کارمند است ، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک فرارسیدن این مناسبت ها را به یکایک تلاشگران عرصه خدمت در این مجموعه خیریه تبریک گفت.

 

وی سپس با حضور در دو حوزه سلامت و توانبخشی ، از تلاشهای خستگی‌ناپذیر پزشکان کهریزک تجلیل کرد.

محمد رضا صوفی نژاد در جمع پزشکان اظهار داشت :

زحمات شبانه روزی شما را نمی توان هیچ گونه و با هیچ وسیله ای پاسخ داد ، اهدا گل و حضور در جمع شما عزیزان تنها بهانه ای است که بگوییم قدردان مسئولیت پذیری و تلاش های بی وقفه شما در توانبخشی و درمان مددجویان هستیم.

صوفی نژاد با اشاره به خدمات پزشکان در چند ماه اخیر نیز گفت :

توان و شهامتی خاص می طلبد درمان بیمارانی که علاوه بر دارا بودن انواع بیماریهای زمینه ای ، در معرض بیماری کرونا قرارگرفته باشند ، اما شما ثابت کردید که تحت هر شرایطی نجات جان بیماران برایتان مهم است.

صوفی نژاد با نگاهی به پتانسیل های موجود در کهریزک هم گفت :

کهریزک سرای دکتر نفیسی ها و دکتر طوبایی هاست ، کسانی که خود را وقف کهریزک کرده اند و تنها یک اندیشه والا داشته و دارند و آن بخشیدن زندگی دوباره به بیمارانی است که کوچکترین توانی برای اداره امور خود ندارند.

وی گذر ایام را تحت هر شرایطی بر شمرد و افزود :

روز و روزگار چه بخواهیم و چه نه ، گذرا خواهد بود اما اینکه چگونه و با چه کیفیتی بگذرد مهم است ، این من و شما هستیم که می توانیم تعیین کنیم روزگار آنطور که شایسته است ، بگذرد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، خوشحالی و خوشنودی کارکنان این مجموعه خیریه را خواسته همیشگی خود دانست و تأکید کرد که در ایجاد رفاه و آسایش کارکنان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.