88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با اعزام اولین گروه به پارک تفریحی چیتگر ، برنامه ریزی گردش های روزانه مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با گذشت حدوداً 7 ماه از اولین نشانه های شیوع ویروس کرونا و قرنطینه عمومی با برنامه ریزی انجام شده از سوی مدیریت امور اجتماعی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، گردش های مددجویان در فضاهای باز و کم ازدحام از سر گرفته شد.

 

این برنامه ها که با همکاری واحد های مختلف آسایشگاه از جمله پرستاری و تغذیه اجرایی می شود ، قصد دارد تا با اعزام روزانه تعداد محدودی از مددجویان به مناطق خوش آب و هوای پایتخت ، در تقویت امید به زندگی و شادی بخشی به این عزیزان تلاش نماید.

الهام مقدم کارشناس روانشناسی و سرپرست گروه اعزامی به خبرنگار کهریزک گفت :

خدا را شکر پس از مدتها قرنطینه همگانی ، موفق شدیم اولین گروه از مددجویان مشتاق را به گردش روزانه تا پارک چیتگر همراهی کنیم و حال و هوای خوشی را تقدیم آنان نماییم.

مقدم در ادامه تصریح کرد :

طبق اعلام برنامه ، همه گروه ها با نفرات محدود و همراه با پرستاران بخش خود بهتفرجگاه هایی که از قبل پیش بینی شده اعزام می شوند تا کوچکترین آسیبی به هیچ یک از اعضاء گروه وارد نگردد.

این کارشناس روانشناسی اطمینان خاطر داد انجام این گونه برنامه ها نقشی بسیار موثر در شادی بخشی به معلولین و سالمندان آسایشگاه خواهد داشت و آنان را در ادامه زندگی پیش رو بیشتر از گذشته آماده خواهد کرد.