88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به همت خیرین و نیکوکاران ، سبد کالای ۳۵۰ خانواده تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک آماده تحویل می شود.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با تحویل اولین محموله از سبد کالای حمایتی به  یکصد خانواده تیم مراقبت در منزل ، حمایت از سایر خانواده های عضو این تیم در برنامه کاری خیرین و نیکوکاران آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفت.

 

دکتر حمیده پورفهیم مدیر تیم مراقبت در منزل آسایشگاه ، حمایت همه جانبه از مددجویان تحت پوشش  را وظیفه ذاتی و اخلاقی این تیم دانست و گفت :

در اوضاع اقتصادی کنونی و با توجه به نیاز مبرم خانواده ها ، خیرین همیشه همراه به ما کمک کردند تا سبد کالایی مناسب را تهیه و تقدیم این عزیزان نماییم.

دکتر پورفهیم خاطر نشان کرد :

در گام نخست ، بر اساس اولویت بندی انجام شده در لیست مقدماتی تعداد یکصد خانواده ، سبد کالای حمایتی خود را دریافت و سپس با مساعدت نیکوکاران ارجمند بقیه خانواده ها نیز مشمول دریافت این سبد غذایی قرار می گیرند.

مدیر تیم مراقبت در منزل آسایشگاه با ادای احترام به همه خیرین و دوستداران امور خیر که همواره یار و یاور این تیم در خدمت رسانی به اقشار ضعیف و کم توان جامعه هستند ، بر تداوم حمایت های خداپسندانه این گرامیان تأکید کرد.

تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک با انواع حمایت های اجتماعی ، اقتصادی و درمانی در حال حاضر به ۳۵۰ نفر از معلولین و سالمندانی که در منازل خود زندگی می کنند ، خدمت رسانی می کند.