88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با استقبال گرم مسئولین باغ گیاه شناسی ملی ایران ، یک روز مفرح تقدیم جمعی از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; کاروان گردشگری معلولین جوان کهریزک ، اینبار به باغ گیاه شناسی ملی ایران دعوت شد تا با استقبال گرم این باغ ، روزی زیبا و متفاوت را پشت سر گذارد

 

دیدار از انواع گل و گیاه ، جویبارها و آبشارهای موجود در این مجموعه و در نهایت استراحت و پذیرایی در کنار دریاچه بزرگ این باغ ، برنامه هایی بود که توسط مسئولین خونگرم باغ گیاه شناسی برای کاروان معلولین کهریزک تدارک دیده شده بود.

پریسا باستانی سرپرست گروه اعزامی مددجویان به این اردوی یک روزه به خبرنگار کهریزک گفت :

همه ما از دیدن انواع گل و گیاه و طبیعت زیبای باغ گیاه شناسی هیجان زده شدیم . محیطی آرام و دیدنی ، فضایی دل انگیز و هوایی معتدل ، دست به دست هم دادند تا گروه اعزامی ما نهایت رضایت را از این گردش یک روزه داشته باشند.

باستانی با تأکید بر برنامه ریزی این گردش ها برای سایر مددجویان بویژه سالمندان نیز گفت :

دیدن مناظر طبیعی و فضای سبز بی نظیر موجود در این باغ ، فرصتی عالی برای مددجویان کهریزک است تا بتوانند ساعاتی شاد و پرنشاط را در کنار هم تجربه نموده ، با آرامش خاطر به خانه خود بازگردند.

باغ گیاه شناسی ملی ایران واقع در اتوبان تهران - کرج ، محل نگهداری و پرورش بیش از ۴۰۰۰ گونه گل و گیاه از ایران و جهان است. وجود دو آبشار ، شش دریاچه و جویبار در این باغ ، آرامشی مثال زدنی را تقدیم بازدید کنندگان خود می کند.