88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک روز جهانی سالمند به همه سالمندان جامعه ، خدمت به این سرمایه های انسانی و اجتماعی را افتخاری الهی برشمرد که نصیب هر شخصی نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; بیش از ۱۱۰۰ نفر از پدران و مادران سالخورده در روز جهانی سالمند مورد احترام ویژه مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفتند .

 

در این روز باشکوه ، مدیران و دست اندرکاران آسایشگاه با حضور بر بالین سالمندان ، برای یکایک این عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی کردند .

آن دسته از پدران و مادران سالخورده ای که توانایی حضور در ویژه برنامه روز جهانی سالمند را داشتند ، در محل پارک غدیر آسایشگاه گردهم آمدند تا روزی متفاوت و شاد را با همراهی هنرمندان افتخاری کهریزک پشت سر بگذارند .

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در پیامی به مناسبت روز جهانی سالمند ، فرارسیدن این روز را به تمامی سرمایه های انسانی و اجتماعی کشور تبریک گفت .

وی خطاب به پدران و مادران کهریزکی اظهار داشت :

خدای متعال را شاکرم که به من و همکارانم توفیق خدمت به شما عزیزانی را عطا کرده که در روزگاران نه چندان دور وظیفه تعلیم و تربیت نسل فعلی جامعه را عهده دار بوده اید .

صوفی نژاد همچنین خاطرنشان کرد :

حال که شما عزیزان به سنی رسیده اید که نیاز به پرستاری و مراقبت شبانه روزی دارید ، این وظیفه ماست که موجبات آسایش و رفاه شما را تأمین نماییم تا شاید جبران بخشی از زحمات شما برای جامعه و نسل کنونی باشد .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک خطاب به کارکنان مجموعه بویژه پرستاران و مددکاران نیز گفت :

از برکات وجود این عزیزان بیش از ۹۰۰ نفر شاغل در کهریزک هستیم ، بنابراین همه ما باید بگونه ای خدمت کنیم که دعای خیر سالمندان بیمه عمر و سلامت همه اعضاء خانه و خانواده ما باشد .