88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دهها نفر از معلولین جوان کهریزک هوادار پرسپولیس در شب پیروزی این تیم مقابل النصر عربستان ، شاهد قهرمانی تیم محبوب خود در فینال غرب آسیا بودند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در فینال غرب آسیا در حالی به مصاف حریف خود النصر عربستان رفت که تنها ساعاتی قبل از شروع مسابقه اعلام شد کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم اول این تیم - عیسی آل کثیر - را به دلیل حرکات نژاد پرستانه محروم کرده است .

 

در این شب رویایی ، دهها نفر از معلولین جوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک از پرده سینمای فضای باز ، شاهد هنرنمایی فوق ­العاده تیم پرسپولیس  بودند و تا دقایق پایانی بازی ، تیم محبوب خود را تشویق کردند .

اوج هیجان در میان معلولین جوان همانند تمامی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس درست در زمانی بود که ضربات پنالتی نتیجه بازی و قهرمان مسابقات را معرفی می کرد .

بالاخره انتظار به سر رسید و تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی و با نتیجه ۶ بر ۴ در مجموع ، عنوان قهرمانی غرب آسیا را از آن خود کرده تا به انتظار بازی با قهرمان شرق آسیا در دوماه آینده بنشیند .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با دعوت از تیم محبوب پرسپولیس و کادر فنی این تیم برای حضور در این مجموعه خیریه ، امیدوار  است ساعاتی شاد و پرنشاط را تقدیم معلولین جوان کهریزک نماید که از هواداران متعصب این تیم مردمی و پرطرفدارهستند .