88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

اهدا مقادیر قابل توجهی مواد ضد عفونی کننده و ماسک مورد نیاز بخش های بستری ، از برکات حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی در کهریزک بود.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک ، به یاری مددجویان این مرکز خیریه آمد .

وی پس از ذکر فاتحه بر مزار زنده یاد دکتر حکیم زاده ، به خبرنگار کهریزک گفت :

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حضور در این مجموعه وسیع خدمت رسانی به بیماران نیازمند را به ما عطا فرمود تا بتوانیم باری هرچند کوچک از دوش خادمین کهریزک برداریم .

وی محموله ارسالی به کهریزک را از محل عواید حاصل از موقوفات بانو فخرالدوله معرفی و اذعان داشت :

مطابق وصیت آن بانوی نیکوکار ، کلیه عواید حاصل از موقوفات وی صرف امور خیریه می شود و ما امروز در کهریزک هستیم تا در انجام این رسالت کوشا باشیم .

حجت‌الاسلام صادقی رعایت همه مقررات بهداشتی برای سلامتی بیماران را مورد تأکید قرار داد و گفت:

خوشحال هستیم که در این روزهای سخت ، مدیران و کارکنان آسایشگاه کهریزک توانسته اند با تلاشی خستگی‌ناپذیر و با کمترین عارضه در سلامت بیماران موفق عمل نمایند .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با دعوت از همه خیرین و توانمندان جامعه به امدادرسانی به بیماران کهریزک ، انجام اینگونه امور را باقیات الصالحات متولیان خیرخواه جامعه دانست که نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند .