88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور اعضاء کمیته محیط زیست و در جوار مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک ، مراسم نمادین کاشت نهال درخت زیتون که مظهر صلح و دوستی است ، برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در پنجمین روز از هفته تربیت بدنی که بنام ورزش و محیط زیست نامگذاری شده ، با حضور اعضاء کمیته محیط زیست و تنی چند از دانشجویان مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک ، مراسم نمادین کاشت نهال درخت زیتون برگزار شد .

 

آرزو ولایی مدیر امور فرهنگی و دانشجویی مرکز علمی کاربردی کهریزک با اعلام این خبر ، افزود :

این مراسم قرار بود با حضور جمع زیادی از دانشجویان برگزار شود که به علت آنلاین بودن کلاس ها ، به حضور تنی چند از دانشجویان اعضاء انجمن دانشجویی مرکز اکتفا کردیم .

ولایی همچنین یادآور شد :

در روز ورزش و تغذیه که نام یکی دیگر از ایام هفته تربیت بدنی است ، کارگاه آموزشی توسط اساتید دانشگاه به صورت مجازی برای دانشجویان علاقمند برگزار شد .

وی با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان مرکز علمی کاربردی کهریزک دارای عناوین قهرمانی ورزشی هستند ، گفت :

در ارتباط سلامت جسمی افراد با افزایش فراگیری بهتر دروس دانشگاهی تردیدی وجود ندارد و ما بر آن هستیم تا با تقویت روحیه ورزشکاری در میان دانشجویان ، موفقیت روزافزون آنان را در هر دو عرصه شاهد باشیم .

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک ، ایجاد ارتباطات بیشتر با مقوله های مختلف فرهنگی و اجتماعی در میان دانشجویان را از دیگر اهداف این مرکز دانست که می تواند نقشی تاثیرگذار در آینده شغلی و زندگی جوانان داشته باشد .