88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

محموله بزرگ انار فصل از جانب دوستداران خانواده بزرگ کهریزک ، بار دیگر از استان های خراسان جنوبی و یزد به این مجموعه خیریه رسید تا به مصرف مددجویان ساکن در بخش های ۲۴ گانه برسد .

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; به همت موسسه خیریه فجر امید فردوس از استان خراسان جنوبی ، محموله بزرگ انار فصل طبق سنوات گذشته به آسایشگاه خیریه کهریزک رسید تا تقدیم مددجویان تحت پوشش این مرکز گردد .

این موسسه خیریه که سالیان طولانی است با مدیران و دست اندرکاران آسایشگاه خیریه کهریزک در تعامل و همکاری است ، هنگام برداشت محصول انار فصل به یاد مددجویان این مرکز نیز هست تا با این اقدام شایسته ، کام خانواده بزرگ کهریزک را شیرین نماید .

همچنین محموله مشابه دیگری از سوی سرای سالمندان مهریز یزد که چند سالی است به جمع دوستداران و علاقمندان به تعامل سازنده با مسئولین کهریزک پیوسته ، به مقصد آسایشگاه ارسال تا پس از آماده سازی به مصرف مددجویان برسد .

پیش از این ، محموله های انار فصل توسط گروه همیاران فرهنگی آسایشگاه آماده توزیع در بخش های مختلف بستری می شد که در این نوبت مقرر گردید تا واحد تغذیه مسئولیت آماده سازی و توزیع انارهای اهدایی را عهده دار شود .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از مدیران و کارکنان موسسه خیریه فجر امید فردوس و سرای سالمندان مهریز یزد که به یاد مددجویان تحت پوشش این مرکز خیریه هستند ، آرزومند است یکایک خیرین و توانمندان کشور که به هر نحو ممکن در بهبود وضعیت زندگی نیازمندان جامعه مشارکت دارند ، همواره در پناه خداوند متعال سلامت و سعادتمند باشند .