88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور منتخبی از معلولین جوان در کنار مدیران و کارکنان مجموعه ، روز جهانی معلولین با شکوه هر چه تمامتر در آسایشگاه خیریه کهریزک گرامی داشته شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای سرود مقدس کشور عزیزمان ایران ، جشن بزرگ روزجهانی معلولین در سالن پوریای ولی آسایشگاه خیریه کهریزک برپا شد .

 

اجرای برنامه های شاد توسط گروه هنری اس وان (S1) به خوانندگی سعید آقایی هنرمند نام آشنای وطن از دیگر بخش های جشن بزرگ روز جهانی معلولین در کهریزک بود .

در بخشی از این مراسم ، دکتر حمیده پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه با تبریک روزجهانی معلولین، آرزومند روزهای شاد توأم با موفقیت برای یکایک معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شد .

دکتر پورفهیم خطاب به معلولین جوان اظهار داشت :

در اجرای برنامه های مختلف همواره از راهنمایی شما عزیزان برای بالا بردن کیفیت خدمات جاری استفاده می کنیم و مطمئن هستیم که شما می توانید بهترین راهنمای ما در تمامی برنامه های تدوین شده باشید .

وی خدمات در حال اجراء را حاصل زحمات کارشناسان و متخصصان کهریزک دانست و گفت : تمامی واحدهای تابعه آسایشگاه دست به دست هم داده اند تا بتوانیم رفاه و آسایش مناسب را برای همه شما فراهم نماییم و خوشحالم که اعلام نمایم اگر همراهی های شما عزیزان نبود ،هرگز به جایگاه فعلی نمی رسیدیم .

پورفهیم با اشاره به بازگشایی اماکن مختلف در روزهای آینده نیز گفت :

تمهیدات مختلفی از طرف تیم بزرگ کهریزک اندیشیده شده تا شرایط زندگی شما با توجه به شیوع بیماری کرونا از قبل بهتر و آسوده تر باشد . بازگشایی ورزشگاه بصورت محدود ،  بر پایی کلاس های مختلف هنری وتسهیل در دیدار با خانواده ها از جمله برنامه هایی است که مطمئناً در سلامت شما گرامیان تأثیرات فراوانی خواهد داشت .

معاون توانبخشی آسایشگاه بالا بردن کیفیت زندگی مددجویان در شرایط کرونا و پس از آن را رسالت همه مدیران و کارکنان مجموعه دانست و عزتمندی همه معلولین کشور بویژه معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را از خداوند متعال خواستار شد .

در پایان این مراسم به 10 نفر از نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات ورزشی و خاطره نویسی و همچنین معلولین نمونه ، جوایز ارزنده ای اهداء شد .

گفتنی است نزدیک به 650 نفر از معلولین از سراسر کشور در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی آرام و آسوده ای را در کنار یکدیگر تجربه می کنند . علم و هنرآموزی در سرای فرهنگی و مدرسه مددجویان ، شرکت در ویژه برنامه های هنری و حضور در عرصه های مختلف ورزشی و نیز کار و فعالیت در کارگاه های توانبخشی از جمله فعالیتهای مفید این معلولین پرتوان و باانگیزه است .