88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور جمعی از اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک ، مدیران و کارکنان این مجموعه خیریه ، از پرستاران نمونه شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ، از مقام والای پرستاران شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شد .

 

در این گردهمایی که با حضور جمعی از اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک ، مدیران و کارکنان این مجموعه خیریه برگزار شد ، آن دسته از پرستارانی که بیشترین امتیاز را در کارنامه کاری خود ثبت نموده و به عنوان نمونه تعین شده بودند ، مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند .

در این مراسم ، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با تبریک روز پرستار به همه تلاشگران کادر درمان کهریزک گفت :

تمامی کارکنانی که امروز در آسایشگاه خیریه کهریزک مشغول خدمت هستند ، افرادی برگزیده اند که می توانند با سخت ترین شرایط کاری خود را وفق داده و خادمین موفقی برای این مرکز باشند .

دکتر احمدی با اشاره به موقعیت کنونی کهریزک در کشور ، اذعان داشت :

از محل همین فداکاری ها و جانفشانی های شماست که امروزه آسایشگاه خیریه کهریزک نه تنها در کشور بلکه در خاورمیانه و جهان به عنوان الگوی برتر خدمتگزاری به سالمندان و معلولین شناخته شده است .

وی با بیان اینکه مدیریت کرونا در طول یکسال گذشته بی نظیر بوده است ، تصریح کرد :

در برآورد های اولیه وزارت بهداشت ، آمار افراد مبتلا و تلفات انسانی سنگینی برای مددجویان کهریزک متصور می شد اما گذشت زمان و مدیریت منسجم و یکپارچه ثابت کرد که با حداقل تلفات می توان از این مرحله به سلامت عبور  کرد تا آنجا که صدای توانمندی های شما به هیأت دولت و امامت جمعه تهران رسید که اعلام نمودند باید مدیریت صحیح را از کهریزک آموخت .

دکتر احمدی یادآور شد :

این توفیقات بدست آمده مدیون فداکاری و از خودگذشتگی های همه کارکنان آسایشگاه بویژه کادر درمان است که برای نجات جان کسانی که به کهریزک پناه آورده اند ، جانفشانی های فراوانی را از خود به یادگار گذاشتند .

دکتر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته پژوهش و فناوری هم گفت :

از محل نتایج حاصل از پژوهش های علمی و به کارگیری آن در عرصه های مختلف ، پیشرفت کشور در همه زمینه ها فراهم می شود .

وی افزود : امروزه دانشگاه علمی کاربردی به عنوان نسل سوم دانشگاه ها شناخته می شود، چرا که ۳۰ درصد آموزش ها تئوری و ۷۰ درصد آن بصورت عملی ارائه می شود و خوشحالم که اعلام نماییم که این مقوله را یکجا در کنار هم داریم .

رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک ، آموزش های پودمانی و مقاطع مختلف دانشگاهی را دستور کار این مرکز برشمرد و گفت :

با کارآمدی که در این مرکز موجود است ، به آموزش نیروی انسانی ورزیده و توانمند می اندیشیم تا در وحله نخست نیازهای داخلی را برآورده کنیم و پس از آن اشتغال زایی را به سطح جامعه و کشور منتقل نماییم .

دکتر حسن احمدی در نهایت از همگان دعوت کرد  دست در دست هم دهیم تا کهریزک را آبادتر از هر زمان دیگری ساخته و تحویل آیندگان دهیم .

در پایان این مراسم ، به ۲۵ نفر از پرستاران نمونه و نیز کارکنان برتر حوزه های اجتماعی و توانبخشی لوح تقدیر و هدایای نفیسی اهدا شد . تقدیر از ۵ نفر از پژوهشگران برتر موسسه خیریه کهریزک که 2تن از آسایشگاه تهران و 3 تن از آسایشگاه البرز بودند، از دیگر بخش های این همایش شاد و باشکوه بود .