88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جوانان موفق و ورزشکار شهر به شکرانه موفقیت در مسابقات ورزشی ، به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا کمک حال معلولین جوان این مجموعه خیریه باشند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; جمعی از جوانان ورزشکار شهر که با عنوان گروه سیتی ران به فعالیت های ورزشی مشغول هستند ، به نمایندگی از سایر دوستان خود به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا با کمک های نقدی ، محبت خود را به این مجموعه خیریه نشان دهند .

 

رفع نیاز شخصی یکی از معلولین جوان جهت پیشرفت بیشتر در تحصیل ، از دیگر برنامه‌های حضور این جوانان فهیم در کهریزک بود .

کاوه یانقی به نمایندگی از دوستان ورزشکار خود به خبرنگار کهریزک گفت :

گروه ما سه شنبه هر هفته گرد هم می آید تا در مسیری مشخص ، مسابقه دوستانه دو و میدانی را برگزار کند . در هفته ای که گذشت ، در مسابقات ورزشی جزیره کیش توفیقات زیادی نصیب گروه ما شد که تصمیم گرفتیم به شکرانه این موفقیت به آسایشگاه کهریزک بیاییم و مبالغی را که توسط اعضاء گروه فراهم شده بود را تحویل مسئولین آسایشگاه دهیم .

این جوان ورزشکار همچنین تأکید کرد : در اولین فرصت ممکن و پس از عادی شدن روال زندگی در جامعه ، آدرس کهریزک را به عنوان نطقه پایان مسابقه دو و میدانی همه اعضاء گروه در نظر می گیریم تا با دیدار مجدد از کهریزک ، روحیه بیشتری برای فعالیت های ورزشی در خود ایجاد کنیم .

مونا کاظمین دیگر عضو ورزشکار این گروه نیز اظهار داشت : گمان می کردم اگر به کهریزک بیایم فقط درد و رنج بیماران را خواهم دید و افسرده به خانه باز خواهم گشت ، اما حالا که به خانه می روم اطمینان دارم که می شود با هر وضعیت جسمی هم زندگی و حتی تحصیل کرد . گلدان زیبایی را که در اینجا هدیه گرفتم را به مادرم هدیه می کنم و به او می گویم که تصورات ما از کهریزک با واقعیت هایی که در آنجا دیدم کاملاً متفاوت است.