88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه هنری« S1 » با اجرای برنامه‌های شاد ، ساعاتی را میهمان مددجویان جوان آسایشگاه خیریه کهریزک شدند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; جمعی از جوانان هنرمند و مهربان شهر با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک ، به اجرای برنامه‌های شاد و رنگارنگ پرداختند .

 

گروه هنری « S1 »  به سرپرستی و خوانندگی سعید آقایی ، میهمانان مددجویان جوان بودند و توانستند ساعاتی پرنشاط را تقدیم عزیزان کهریزکی نمایند .

در پایان این دورهمی شاد ، سعید آقایی هنرمند نام آشنای شهرمان در گفتگو با خبرنگار کهریزک اظهار داشت :

دوست عزیزم رامین گبرلو برای اولین بار کهریزک را به ما معرفی کرد و از ما خواست تا از توانایی هایی که داریم به نفع افراد کم توان جامعه استفاده کنیم .

آقایی در ادامه نیز گفت : همه ما در زندگی غم و غصه و مشکلاتی داریم اما این دلیل نمی شود به امید گشایش دست روی دست گذاشته و به فکر دیگران نباشیم . ما هم وقتی به کهریزک می آییم ، مشکلات و گرفتاری ها را فراموش می کنیم و فقط یه یک هدف فکر می کنیم و آن دیدن شادی بیماران است .

این هنرمند مهربان شهر به نمایندگی از دوستان خود نیز گفت : فرق ما و بیماران اینجا تنها در یک حادثه خلاصه می شود ، پس تا زمانی که در سلامت هستیم باید خدمتگزار این عزیزان  باشیم . دیدن یک لبخند و شادی، بزرگترین هدیه ای است که نصیب ما می شود و خوشحالیم که لیاقت دریافت چنین هدایای گرانبهایی را داریم .