88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از ۶۵۰ مادر سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در گرامیداشت روز مادر ، مورد تجلیل قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; همزمان با خجسته زادروز دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ، جشن بزرگ روز مادر با حضور جمع کثیری از مادران سالخورده در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

 

در این مراسم که بخش‌هایی از آن به صورت مستقیم از رادیو پیام پخش می شد ، هنرمندان این شبکه رادیویی با اجرای برنامه‌های شاد، لبخند شادی را بر چهره مادران سالخورده نشاندند . اجرای ترانه های شاد توسط آقایان مصطفی راغب ، عیوضی و وکیلی منش، سه تن از خوانندگان مطرح کشورمان و تجلیل از سه مادربزرگ نمونه کهریزکی از دیگر بخش های جشن روز مادر در آسایشگاه خیریه کهریزک بود .

در بخش دیگری از این مراسم ، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به همه مادران ایران زمین ، خدمت به مادران سالخورده را توفیقی الهی برشمرد که نصیب هر کسی نخواهد شد .

وی در کهریزک ، همه روزهای سال را روز مادر دانست و گفت : خدمت به مادران وظیفه ذاتی و اخلاقی همه فرزندان است ، اما خدمت به مادرانی که مادران ما نیستند و پناهگاهشان کهریزک است یک امتیاز ویژه برای تمامی خادمین این مرکز محسوب می شود .

صوفی نژاد تمامی معیارهای ارزشی موجود در آحاد افراد جامعه را حاصل زحمات مادران دانست و گفت : مطمئناً یک انسان خوب که به درجه ای از انسانیت و تواضع و گذشت می رسد که در هر منصب و مسئولیتی می تواند منشأ خیر و اثر باشد ، تمامی خصائص اخلاقی والا را مدیون مادر خویش است .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه یک سوم از جمعیت ۱۷۵۰ نفری مددجویان کهریزک را مادران سالخورده ای تشکیل می دهند که امکان نگهداری از آنان در منازل وجود نداشته است ، تصریح کرد : انتظار ما از همه خیرین فهیم و نوعدوست جامعه اینست که با حمایت های خود همچنان یار و یاور کهریزک باشند . حضور بر بالین بیماران و گوش دادن به درد دل های آنان ، نگاهی محبت آمیز و رفع نیازهای احساسی و عاطفی سالمندان از دیگر اموری است که زندگی دوباره ای بر تن خسته آنان در دوران پیری و ازکارافتادگی می بخشد .

قابل ذکر است کلیه هزینه های برپایی جشن روز مادر توسط خیرین و نیکوکاران آسایشگاه تأمین شد . همچنین هدایای ویژه روز مادر با مساعدت بانو خسرویار ، آقای پرنیان و نیز موسسه خیریه طلوع تهیه و تقدیم مادران سالخورده گردید .