88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه موسیقی معلولین جوان کهریزک که با عنوان (( پروانه های کویر )) مشغول فعالیت های هنری هستند ، در جشن تولد استاد خود سنگ تمام گذاشتند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; صادق جعفری از جمله مردان نیک روزگار است که در ۲۰ سال گذشته نقشی تاثیرگذار در زندگی معلولین جوان آسایشگاه خیریه کهریزک داشته ، با پیشه هنرآموزی و هنردرمانی توانسته است شاگردان معلول خود را بیش از پیش به زندگی امیدوارتر نماید .

 

تشکیل گروه موسیقی پروانه های کویر متشکل از معلولین جوان که با اجراهای ماندگار خود در محافل مختلف فرهنگی -- هنری ، تحسین بسیاری از افراد جامعه را به دنبال داشته ، از عمده فعالیتهای این یار مهربان کهریزک است .

به همین منظور و در چهل و چهارمین سالروز تولد این استاد فرهیخته ، شاگردان وی با برپایی جشن تولد و تقدیم هدایایی ، حق شناسی و قدردانی خود را نسبت به محبت های بی دریغ ایشان نشان دادند .

صادق جعفری در حاشیه این مراسم شاد در گفتگویی  با خبرنگار کهریزک اظهار داشت :

امروز سر از پا نمی شناسم و بی تردید یکی از زیباترین روزهای زندگی من بوده و هست . هرآنچه در طول این سالها برای هنرآموزان توانمند کهریزک انجام داده ام ، وظیفه ذاتی و اخلاقی بوده ، از این پس نیز اینگونه خواهد بود .

جعفری همچنین اذعان داشت : قطعاً کار با معلولین شرایط خاص خود را دارد اما شیرینی و خروجی آن زمانی ملموس است که می بینیم در محافل مختلفی که این عزیزان اجرای برنامه دارند ، حضار و مدعوین به افتخار آنان ایستاده اقدام به تشویق می کنند و همین قدر برای من کافیست تا بدانم راهی را که انتخاب کرده ام صحیح است .

این یار مهربان کهریزک ، هنردرمانی را از شیوه های ارزشمند در دمیدن روح زندگی در کالبد معلولین دانست و گفت :

به یقین با هنردرمانی ، معلولین عزیز می توانند سایر قابلیت ها و توانمندی های خود را زیر سایه روحیه خوب و پرنشاط بروز دهند و از حداقل توانایی که دارند ، حداکثر استفاده و بهره را در زندگی روزمره خود ببرند.