88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با همت خیرین ارجمند و در کارگاه خیاطی واحد توانبخشی ، البسه سال نو مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در چرخه تولید قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; همه ساله و در آستانه استقبال از سال جدید ، تولید لباس های مددجویان در چرخه تولید قرار می گیرد تا این عزیزان با ظاهری آراسته تر ، آیین شب عید و تحویل سال نو را جشن بگیرند .

در فاصله یک ماه مانده تا سال جدید و با همت خیرین همیشه همراه ، بخش قابل توجهی از پارچه های مورد نیاز تولید البسه مددجویان تهیه گردیده و هم اکنون تولید آن در واحد توانبخشی آغاز شده است .

 

محسن باقری مسئول توانبخشی و کارگاههای تولیدی با اعلام این خبر ، افزود :

با توجه به آمار بالای مددجویان و تنوع تولید در فرم های مختلف ، دوخت لباس های شب عید این عزیزان وقت و فرصت مناسبی را می طلبد ، به همین جهت همکاران ما موظف هستند تا به فاصله یک هفته مانده تا سال جدید ، کلیه سفارشات ارسال شده را آماده و تحویل واحد پرستاری نمایند .

باقری با اشاره به کمبود های موجود در دوخت البسه مورد نیاز مددجویان نیز گفت : بخش قابل توجهی از پارچه های مورد نیاز توسط خیرین تهیه و تحویل گردیده ، اما همچنان نیاز به دریافت انواع پارچه بویژه جهت دوخت لباس های مردانه وجود دارد که امیدواریم در فرصت باقیمانده ، این نیازها هم توسط خیرین محترم مرتفع گردد .

مسئول توانبخشی یادآور شد : در طول سال و با توجه به اعلام نیاز واحد پرستاری ، می بایست سفارشات اعلام شده آماده و تحویل گردد . تولید ملحفه و روتختی ، لباس های زنانه و مردانه و سایر درخواست های ارسالی مستلزم مساعدت همیشگی خیرین ارجمند است که امیدواریم مانند همیشه یاریگر ما و مددجویان عزیز باشند .