88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در فاز نخست این پروژه ، تعداد ۶۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان فاقد منزل مناسب ساخته و تحویل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با همت مهندس جمال الدین هدایت و با حضور اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک ، کلنگ احداث منازل مسکونی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در جوار این مجموعه خیریه به زمین زده شد .

این پروژه مسکونی که قرار است در سه بلوک بیست واحدی در مدت یکسال ساخته شود ، به آن دسته از کارکنان متعهد و دلسوز آسایشگاه تعلق می گیرد که فاقد منزل مناسب بوده و در خانه های استیجاری زندگی می کنند .

مهندس جمال الدین هدایت - خیر نوعدوستی که کلیه هزینه های ساخت این واحدها را به عهده گرفته است - در مراسم کلنگ زنی پروژه احداث منازل مسکونی کارکنان کهریزک ، اظهار داشت :

امروز ، روز خوشبختی من است که در این مرکز خیریه هستم . ذات حضرت حق را شاکرم که این فرصت را به من داد تا قدمی هرچند کوچک برای کارکنان کهریزک بردارم .

مهندس هدایت افزود : تحت تأثیر شخصیت و انسانیت افرادی قرار گرفتم که حاضرند به بیماران نیازمند جامعه با جان و دل خدمت کنند و زندگی ساده خود را با درآمدی اندک اداره نمایند .

این خیر نوعدوست وطن همچنین اذعان داشت : منت کهریزک را بر جان می پذیرم و آماده خدمتگزاری به این سازمان هستم .

در ابتدای این مراسم ، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با خیرمقدم به این نیکوکار ارجمند ، اذعان داشت :

همه کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک باعث افتخار و سربلندی این مرکز هستند و قطعاً خدمت به آنان ، خدمت به مددجویان خواهد بود، چرا که وقتی خانواده کارکنان با آرامش در منازل خود زندگی کنند ، این آرامش به محل کار آنان منتقل می شود .

دکتر احمدی یادآور شد : این منازل مسکونی با اولویت به کارکنان اجاره نشین ، کم بضاعت و نیز مادران سرپرست خانوار تعلق خواهد گرفت تا باری از دوش آنان در طول زندگی و خدمت صادقانه در کهریزک برداشته شود .