88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور منتخبی از سالمندان و معلولین ، جشن پایان سال مددجویان شاغل در کارگاه های توانبخشی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با اهدا جوایز مددجویان نمونه ، جشن پایان سال سالمندان و معلولین شاغل در کارگاه های توانبخشی برگزار شد .

گرچه در سال جاری و به دلیل محدودیت های موجود ، فعالیت های هنری مددجویان همچون سال های گذشته از رونق خوبی برخوردار نبود ، با این حال کلیه سفارشات دریافت شده در موعد مقرر آماده تحویل شد . تولید انواع البسه مددجویان بخش های بستری ، ماسک و لباس های یکبار مصرف ، لباس های فرم کارکنان و هدایای نیکوکاران از جمله تولیدات این کارگاه ها بود که در موعد مقرر آماده شد  .

در بخشی از این گردهمایی ، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک به همه مددجویان فعال در کارگاه های توانبخشی ، گفت :

حضور و وجود شما باعث گردیده تا خانه و خانواده بزرگ کهریزک تشکیل شود و از محل همین حضور است که اشتغال برای جمع زیادی از افراد ایجاد گردد .

وی اذعان داشت : بر ماست تا فرصت ایجاد شده را غنیمت بشماریم و بهترین خدمات را برای شما  برنامه ریزی و اجرا کنیم تا روزی که فرصت به پایان رسید ، از عملکرد خود راضی باشیم .

صوفی نژاد با اشاره به محدودیت های ایجاد شده نیز گفت : علیرغم میل باطنی ، بسیاری از برنامه ها متوقف و یا به حداقل رسید که سختی های زیادی برای شما بوجود آورد . امیدواریم در سال جدید تمامی این محدودیت ها برطرف شود تا شاهد یک زندگی عادی با انواع برنامه های شاد برای همه شما باشیم .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک بیان داشت : همه تلاش خود را به کار می بندیم تا کمبودی وجود نداشته باشد و همه شرایط بهتر از سال های گذشته باشد .

در انتهای جشن پایان سال مددجویان و به رسم ادب و احترام ، از یکسال تلاش های شبانه روزی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با اهدا تابلوفرشی زیبا که هنر دست یکی از معلولین جوان است ، قدردانی شد .