88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با اهدا جوایز ارزنده به تنی چند از کارکنان و ادای احترام به مقام بانوان ، گردهمایی عمومی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در فضایی شاد و مفرح  برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با پیوستن امیر اورکی و سامان فراهانی _ دو تن از هنرمندان نام آشنا و محبوب کشور _ به جمع کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ، گردهمایی تلاشگران عرصه خدمت به سالمندان و معلولین برگزار شد .

ارائه گزارش عملکرد حوزه های مختلف اجرایی توسط معاونین ذیربط ، ادای احترام به مقام بانوان همکار به مناسبت هشتم مارس _ روز جهانی زن _ و اهدا جوایز ارزنده به آن دسته از همکارانی که موفق به پاسخگویی صحیح به سوالات مسابقه شدند ، از جمله برنامه های مختلف این همایش بود .

در این گردهمایی ، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از عواملی که موجبات این دیدار عمومی را فراهم نمودند ، گفت : سال ۹۹ با تمامی مشقات و زحمات فراوانی که همه متحمل شدند ، رو به پایان است . در این سال همه همکاران گرامی نشان دادند که در نجابت و انظباط شغلی ، حرف اول را می زنند و این از برکات خدمت به کسانی است که کوچکترین توانی برای اداره امور خود ندارند .

صوفی نژاد تصریح کرد : کوهی از مشکلات در این سال پیش روی ما بود و خداوند را شاکریم که به همه توفیق داد تا دست در دست هم ، بر همه این سختی ها و تنگناها فائق آییم .

صوفی نژاد با ابراز خوشنودی از اجرای پروژه واحد‌های مسکونی کارکنان نیز گفت : خداوند همیشه بهانه ای را برای شاد کردن بندگان خود قرار می دهد و ما نیز خوشحالیم که در آینده ای نزدیک ، کلید منازل مسکونی ساخته شده را تحویل شما عزیزان خواهیم داد .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، کارکنان این مجموعه خیریه را سربازانی دانست که باعث عزت و آبرومندی کهریزک هستند و از خدای متعال سال ۱۴۰۰ را سالی توأم با سلامتی و تندرستی برای یکایک تلاشگران نجیب عرصه خدمت مسئلت کرد .

در پایان این گردهمایی از زحمات زهرا مقدری ، از همکاران پیشکسوت و پرتلاش آسایشگاه با اهدا لوح تقدیر و یک شاخه گل زیبا تجلیل شد .