88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در عید خجسته و مبارک مبعث پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) و با حضور جمع کثیری از هنرمندان کشورمان، آسایشگاه خیریه کهریزک شاهد اجتماع سالمندان و معلولین در گرامیداشت این روز با شکوه بود .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور هنرمندان برجسته رادیو ایران و برنامه رادیویی راه شب در جمع سالمندان و معلولین ، جشن بزرگ مبعث پیامبر گرامی اسلام در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

اجرای انواع برنامه های شاد و متنوع توسط هنرمندانی چون استاد سنجری ، جاویدنیا ، حیدری ، تیموری و نادری و با حضور خانم ها رنجکش و پهلوانی مجریان توانمند رادیو ایران ، ساعاتی خوش ارزانی مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شد .

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک عید مبعث پیامبر گرامی اسلام به عموم هموطنان عزیز ، حضور هنرمندان مشهور و محبوب میهن در آسایشگاه را فرصتی مغتنم برای شادی آفرینی در جمع مددجویان ساکن در این مجموعه خیریه برشمرد .

پزشکی با تقدیر از عوامل رادیو ایران که گرمابخش محفل کهریزک شدند ، گفت : خدای متعال را شاکریم که در تمامی اعیاد و مناسبت های ملی _ مذهبی، هنرمندان محبوب کشورمان به آسایشگاه می آیند تا دل‌های پرشماری را شاد نمایند .

پزشکی تصریح کرد : همواره در این چنین مناسبت هایی و تنها با یک هماهنگی ، شاهد برپایی چنین اجتماعات باشکوهی هستیم که این نشان از اعتقاد و باور قلبی نوعدوستان جامعه به خدمت بی منت به مددجویان تحت پوشش کهریزک است .

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک فراهم نمودن ملزومات پذیرایی و سرویس دهی به مددجویان را از دیگر اقدامات شایسته خیرین در اینگونه مناسبت ها اعلام کرد و افزود : خانواده بزرگ و ۱۷۵۰ نفری کهریزک با عنایات الهی و مساعدت های بی دریغ خیرین ، محلی امن برای زندگی محرومین ترین و نیازمندترین اقشار جامعه است