88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در آیین برگزاری مراسم تحویل سال نو ، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از پدران و مادران سالمند خواست تا با دعاهای خود ، مشکل گشای اداره کهریزک در سال جاری باشند .


به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ محمد رضا صوفی نژاد حضور هنرمندان در تمامی مناسبت های مختلف در آسایشگاه را به برکت وجود پدران و مادران سالمندی دانست که خانه و کاشانه آنان کهریزک است .
وی که در آیین تحویل سال نو و در جمع مددجویان و کارکنان آسایشگاه سخن می گفت ، تصریح کرد : یک دعای خیر که از دل و جان پدر یا مادری سالخورده به زبان می آید ، می تواند گره از مشکلات بزرگی بردارد که به آسانی قابل حل نیست .
صوفی نژاد با بیان اینکه خدا را می توان در کهریزک به خوبی درک کرد ، اذعان داشت : گرچه همه امور جاری با هدایت و تصمیم هیأت مدیره پیگیری و اجرایی می شود ، با این حال یک انرژی مثبت همواره از کهریزک حمایت می کند تا پویایی همانند تمامی ۵۰ سال گذشته در این مجموعه برقرار باشد .
وی سال گذشته را غریبانه ترین سال برای ساکنین کهریزک عنوان کرد و گفت : با وجود تمامی استرس ها و نگرانی ها ، توانستیم بر مشکلات فراوان غلبه کنیم و از خداوند می خواهیم تا کمک کند در سال جاری شاهد گشایش های مختلف در کهریزک باشیم .
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک بار دیگر با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی به مردم شریف و نجیب کشورمان ، روزگاری خوش و خرم برای همه بویژه مددجویان و کارکنان این مجموعه خیریه را از خداوند منان مسئلت کرد .