88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در اولین روز سال نو و در فضایی صمیمی، دیدار نوروزی مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در دیدار جمعی از کارکنان واحد‌های نقلیه ، رختشوی‌خانه ، آشپزخانه و واحد پرستاری با مدیران آسایشگاه ، بر اهمیت رفع نیازها و خواسته‌های این تلاشگران عرصه کار و خدمت صادقانه در سال جدید تأکید شد .
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در دیدار با کارکنان واحد نقلیه ، اظهار داشت : انواع مأموریت های درون شهری و بین شهری که به شما همکاران پرتلاش محول می شود تا اهداف کاری و اداری آسایشگاه محقق شود را با دقت و توجه ویژه انجام می دهید و بارها رضایتمندی از عملکرد شما را در گزارشات دیده ایم . امیدواریم ما نیز بتوانیم در رفع مشکلات و مسائل مختلف شما در حد توان موفق عمل کنیم .
صوفی نژاد در دیدار با کارکنان واحد رختشوی‌خانه نیز گفت : انجام وظیفه در یکی از حساس ترین و سخت ترین واحد های آسایشگاه را عهده دار هستید ، ما نیز به نوبه خود تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد تسهیلات مختلف ، از زحمات بی شائبه شما همکاران خوب و وظیفه شناس بیش از گذشته قدردانی کنیم .
صوفی نژاد خطاب به کارکنان آشپزخانه که خواهان برگزاری دوره های آموزشی و نیز برخورداری از مزایای سختی کار هستند هم گفت : بارها تأکید شده است که هرگونه کوتاهی در انجام وظیفه در آشپزخانه آسایشگاه می تواند فاجعه ای بزرگ به همراه داشته باشد ، اما عملکرد شما ثابت کرده است که می توان با کمترین عارضه به انجام وظیفه پرداخت و این نشان از تعهد و مسئولیت پذیری شماست . رفع دغدغه ها و تأمین امنیت خاطر شما را به دیده منت می گذاریم و امیدوار هستیم تا بتوانیم به خواسته هایتان رسیدگی نماییم .
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، کارکنان واحد پرستاری را پیشگامان خدمت رسانی به مددجویان معرفی و اذعان داشت : در طول تمامی سالها بویژه در یکسال گذشته عزت آفرین شدید و ثابت کردید که میتوان با عشق و علاقه و همدلی نه تنها خادمین خوبی برای مددجویان بود ، بلکه حتی تحسین جامعه جهانی را به دلیل عملکرد عاشقانه خود برانگیخت . در مقابل این همه خدمت و آبرومندی سر تعظیم فرود می آوریم و بهترین روز و روزگار را برای شما آرزو می کنیم .