88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور گروه هنرمندان جوان و به خوانندگی محمد طاهری ، جشن خانوادگی زوج های معلول در دومین روز از بهار طبیعت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ عیدانه زوج های معلول در دومین روز از بهار طبیعت توسط مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، تقدیم آنان شد .
در بخشی از این مراسم زیبا که با هنرنمایی گروه هنرمندان جوان و به خوانندگی محمد طاهری همراه بود ، محمد رضا همتی به نمایندگی از سایر همسایه های خود ، به تقدیر از زحمات یک سال گذشته مددکاران و کلیه مدیران در بهبود کیفیت زندگی ساکنین مجتمع مسکونی معلولین پرداخت .
وی همچنین با تشکر از حمایت های بی دریغ مدیر آسایشگاه از جمعیت حاضر ، گفت : تمامی خدمات بهداشتی و درمانی ، مالی و حمایتی که در طول سال گذشته و همه سالها شاهد و ناظر آن بودیم ، از محل عنایت های شما مدیر گرامی به عنوان پدر معنوی کهریزک بوده است و ما همواره قدردان زحمات و محبت های شما عزیز کهریزکی هستیم .
در پایان جشن خانوادگی زوج های معلول و به رسم یادبود ، شاخه گلی زیبا در هفتاد و دومین سالروز تولد محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، به ایشان تقدیم گردید .
چهارده خانواده از زوج های معلول در مجتمع مسکونی عمید ، زندگی آرام و آسوده ای را تحت حمایت های همیشگی مددکاران و مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک سپری می کنند .