88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

محمد رضا صوفی نژاد با تبریک سال نو به همه اعضا خانواده بزرگ کهریزک، نوید روزهایی توام با سلامتی و تندرستی را بر همگان داد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; در آغازین روز از بهار طبیعت، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور بر مزار زنده یاد دکتر حکیم زاده بنیانگذار این مجموعه خیریه، یاد آن یار مهربان کهریزک را گرامی داشت.
وی سپس در پیامی، سال نو را به همه مددجویان و کارکنان تبریک گفت.
صوفی نژاد با تبریک فرارسیدن سال جدید به همه خیرین و نیکوکاران نیز گفت:
با علاقه و ایثار و در طول تمامی این سالها، با حمایت های خود زندگی مددجویان را رونق بخشیده اید، روشنی بخش این خانه بوده است و خداوند را شاکریم که باز هم در کنار ما هستید تا همچنان بتوانیم خادمین خوبی برای کهریزک باشیم.
وی خطاب به کارکنان مجموعه که در این روزهای سخت، خدمتگزار بی منت مددجویان هستند، گفت:
زبان من قاصر از تشکر و قدردانی است، نمی توانم جملاتی را در شأن و منزلت شما ادا کنم، شما که آرامش و آسایش بیماران را در این روزهای سخت فراهم می نمایید شایسته بهترین احترامات هستید.
صوفی نژاد تصریح کرد:
مسئولیت پذیری و دگرخواهی شما باعث گردیده تا کمترین آسیب به مددجویان از طریق شیوع ویروس کرونا وارد شود که این از بزرگواری همه شماست. مطلع هستیم که جمعی از همکاران نیز متاسفانه مبتلا به بیماری شده اند که امیدوارم هر چه زودتر سلامتی به وجود پرمهرتان باز گردد.
صوفی نژاد خطاب به مدیران مجموعه نیز گفت:
خدمت به جمعیت زیادی از بیماران و افراد دلشکسته رسالت همه ماست. کهریزک یک سازمان و یک تشکل نیست، گرچه چارچوب های یک سازمان در آن رعایت شده که آنهم برای ساماندهی بهتر است، بلکه کهریزک یک خانه بزرگ است، خانه و خانواده ای که همه با هم و در کنار هم به یک هدف مشترک می اندیشند و آن خدمت به بیماران است
وی با تقدیر از اعضا هیات مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک هم گفت:
حمایت های همیشگی شما و تلاش های مثمر ثمر توانسته است در هدایت صحیح خدمتگزاری موفق باشیم، امیدواریم همچنان باشید و خادمین بزرگ کهریزک باشید.
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با آرزوی سلامتی برای همه خیرین و نیک اندیشان جامعه، از همه آنان خواست تا با کمک های بی دریغ خود، چرخ بزرگ کهریزک را بگردانند تا نتیجه آن زندگی آرام و آسوده مددجویان تحت پوشش مجموعه باشد.