88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در شب میلاد کریم اهل بیت- امام حسن مجتبی (ع) – دوستداران امور خیر و خیرخواهی گردهم آمدند تا سفره احسان خود را به خانواده بزرگ کهریزک تقدیم نمایند.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ در شب میلاد با سعادت دومین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت ، امام حسن مجتبی (ع) جمعی از بهترین یاران با وفای معلولین و سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک گردهم آمدند تا در کنار عزیزان خود ، روزه هایشان را افطار نمایند.

بزرگ مردان و نیک زنانی که در قالب گروه های نیکوکاری ، همه روزه حتی در ایام تعطیل به کهریزک می آیند تا علاوه بر مشارکت در نظافت و بهداشت فردی سالمندان و معلول بستری ، غمخوار آنان در سخت ترین دوران زندگی باشند.
این بلند نظران جامعه همچنین نقشی بی بدیل در تهیه ملزومات و کمکهای نقدی و غیر نقدی مورد نیاز مجموعه داشته ، با هدایت دیگر نیک اندیشان جامعه به کهریزک ، از ارکان اصلی این مجموعه خیریه محسوب می شوند.
در این جشن با شکوه ، حاج روح الله بازوبند مداح اهل بیت (ع) ، اشعاری را در وصف آن امام همام قرائت کرد ، گروه هنری سـِونِ و نیز گروه سنتی آوا با اجرای برنامه های شاد ، ساعاتی را میهمان خانه و خانواده بزرگ کهریزک بودند و با حضور پر مهر و رونق خویش همچون همیشه اعلام نمودند که ترجیح اولشان شادی بخشی به ساکنین کهریزک است ، ساکنینی که با اتکاء به خداوند متعال و حمایتهای همه جانبه خیرین و نیک اندیشان جامعه ، روز و روزگار را به آرامی در خانه امید خود – کهریزک می گذرانند.
گفتنی است کلیه هزینه های پذیرایی و افطار مددجویان و مدعوین در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) توسط بانیان خیر تأمین گردید . امید است آرامش و آسایش همواره میهمان خانه دل پاک طینتان و خدا باوران جامعه باشد .