88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به رسم ادب و احترام ، شاخه گلی زیبا به هریک از پزشکانی تعلق گرفت که می کوشند تا آلام هر یک از بیماران نیازمند درمان را برطرف نموده یا به حداقل برسانند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در گرامیداشت روز پزشک ، درمانگاه زنده یاد دکتر حکیم زاده شاهد همایشی زیبا و با شکوه بود که در آن از مقام رفیع هر یک از پزشکان شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شد .

دکتر محسن رحیمی معاون سلامت آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک روز پزشک به همه همکاران پر تلاش مجموعه ، گفت :
طبابت و درمان در آسایشگاه با تمامی مراکز درمانی تفاوت دارد. بیماران در بیمارستانها و کیلینک های درمانی به حضور پزشکان می رسند تا پیگیر درمان خود باشند، حال آنکه در آسایشگاه من و همکارانم نه تنها موظفیم بر بالین بیماران حاضر شویم بلکه در بیماریابی و درمان آن دسته از عزیزانی که علائم آشکار بیماری ندارند نیز مشارکت داشته باشیم.
دکتر رحیمی خاطر نشان کرد :
تلاش ما همواره بر این بوده است که با استفاده از امکانات موجود ، بهره گیری از توان و تخصص پزشکان افتخاری آسایشگاه و در عین حال اعزام بیماران به مراکز بیمارستانی درمان مددجویان بیمار را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانیم.
معاون سلامت آسایشگاه با تقدیر از زحمات شبانه روزی همه پزشکان موظف و افتخاری آسایشگاه ، توفیق روز افزون همه همکاران خود را آرزومند شد .
در بخش دیگری از این مراسم ، مهدی نوروزنژاد مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به همه پزشکان گفت :
یکم شهریور ، روزی است که به خاطر داشته باشیم باید قدردان کسانی باشیم که علاج درد های بیماران را به خوبی می دانند با این حال می دانیم که در کهریزک همه روزه روز پزشک است و همه ما سپاسگزار خدمات این عزیزان هستیم .
نوروز نژاد در ادامه افزود:
مجموع عواملی چون کادر پزشکی همکاران واحد پرستاری و مددکاری دست به دست یکدیگر داده اند تا زندگی آنگونه که شایسته ساکنین این مجموعه بزرگ و خیریه است ، در جریان باشد .
مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ، همدلی و یک صدایی موجود در مجموعه را باعث الگو شدن کهریزک در بین تمامی مراکز نگهداری در کشور دانست و بر ادامه این وفاق میان همه کارکنان تاکید کرد .
10 پزشک موظف و 34 پزشک متخصص و افتخاری ، وظیفه درمان خانواده بزرگ و 1750 نفری ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را عهده دار هستند . همچنین درمانگاه دکتر حکیم زاده با استفاده از تجهیزات مختلف کیلینکی و پاراکیلینکی نقشی مهم و تاثیر گذار در درمان مددجویان بیمار داشته ، امکانات فوق جملگی توسط خیرین و نیک اندیشان جامعه تهیه و تحویل گردیده است .