88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

احترام نظامی به سالمندی که سابقه پوشیدن لباس مقدس نظامی وطن داشت ، از جلوه های ویژه و پر احساس حضور جمعی از افسران یگان ویژه ناجا در آسایشگاه خیریه کهریزک بود .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با حضور جمعی از افسران و درجه داران تیپ دوم از یگان ویژه ناجا در آسایشگاه خیریه کهریزک ، برنامه دیدار و دلجویی از سالمندان و معلولین در دستور کار این فرزندان رشید وطن قرار گرفت.

دیدار از کارگاه های هنری در واحد توانبخشی و آشنایی با خلاقیت های عزیزان کهریزکی ، از دیگر برنامه های این سربازان سرافراز وطن بود.
سرتیپ دوم مهدی سلطانی فرمانده تیپ دوم یگان ویژه ناجا ، دلجویی از سالمندان را افتخار خود و همرزمانش دانست و گفت :
از سلسه اقدامات فرهنگی برنامه ریزی شده در یگان ویژه ناجا نوبت به تیم حاضر رسید تا برای اولین بار از سرای سالمندان و معلولین دیدار کنند.
سلطانی یادآور شد:
پدران و مادران کهنسال ، قطعا ما را خواهند بخشید که در طول این سالها توفیق دیدارشان را نداشتیم ، اما همین حرکت باعث شد تا از این به بعد و در فرصت های متعدد همراه با خانواده هایمان به حضور ارزشمندشان و ادای احترام کنیم .
هرگز در باورم نمی گنجد کسانی باشند که حاضرند پدران و مادران خود را به هردلیل موجه یا غیر موجه ای از خانه برانند و راهی سرای سالمندان کنند. اما این واقعیتی است که امروز بلای جان خانواده ها و جامعه ما شده و شاید به این آسانی هم گریزی از آن نباشد .
این فرمانده عالی رتبه ناجا درباره اثرات حضور خود و همرزمانش در کهریزک هم گفت:
آموختیم که بیش از پیش ادب و احترام بیشتری نزد پدران و مادران خود داشته باشیم ، آموختیم که هرگز به دنبال بهانه ای برای جدا کردن بزرگان از خانواده نباشیم و فرا گرفتیم که باید از هم اکنون در تعلیم و تربیت فرزندان خود ، آگاهی کامل در احترام بی چون و چرا به والدین را بیش از پیش تقویت نمائیم .
سرتیپ دوم مهدی سلطانی فرمانده تیپ دوم یگان ویژه ناجا با تقدیر از عملکرد مسئولین کهریزک در سرویس دهی به جمع کثیری از سالمندان و معلولین شهر، آرزومند شد به روزی از بالندگی و کاهش مشکلات اجتماعی برسیم که دیگر سرایی به نام سرای سالمندان در قاموس جامعه جایی برای خودنمایی نداشته باشد.