88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دهه اول ماه محرم ، ایامی است که مددجویان عاشق اباعبدالله الحسین (ع) در سرای فرهنگی آسایشگاه خیریه کهریزک در سوگ آن خاندان همام گرد هم می آیند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ مطابق سنت دیرینه و با همت همیاران فرهنگی ، عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان مطهر آن حضرت در سرای فرهنگی آسایشگاه آغاز شد .

 

این سنت حسنه که از آغازین روز ماه محرم الحرام تا پایان عاشورای حسینی ادامه دارد ، همواره مورد استقبال سالمندان و معلولینی است که عاشق و دلداده شهدای دشت کربلا هستند .

در این راستا ، همواره گروه همیاران فرهنگی و خیرین ارجمندی که دغدغه ساکنین کهریزک را دارند ، در این اجتماعات مذهبی حاضر و تهیه ملزومات مورد نیاز و نیز پذیرایی از سوگواران سهیم و دخیل هستند .

از دیگر نکات بارز و قابل توجه در برپایی مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم الحرام در سرای فرهنگی ، سهیم شدن خود مددجویان در تهیه برخی ملزومات مورد نیاز و نذر آن به جمع حاضرین در این همایش دینی – فرهنگی است .

گفتنی است در دهه اول ماه محرم بویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ، دسته جات مختلف عزاداری از نقاط مختلف شهر راهی آسایشگاه خیریه کهریزک می شوند تا علاوه بر ادای نذورات خود ، عزاداری شهدای دشت کربلا را در جمع مددجویان این مجموعه خیریه بر پا نمایند .

View the embedded image gallery online at:
https://kahrizakcharity.com/kahrizak-news/980610#sigProId394cbd2cfb