88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

سقاخانه آسایشگاه خیریه کهریزک ، آماده میهمانی از عزاداران حسینی

در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و به همت یاران همیشه همراه این خانه بزرگ ، سقاخانه ایی در محوطه بزرگ مجموعه آماده پذیرایی انبوهی از عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) گردیده است .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ ماه محرم نماد همراهی ها و همسویی های خیرین و نیک اندیشان جامعه با خانواده بزرگ کهریزک است .

 

هر کس با هر توانی درصدد آن است که بتواند مشارکتی در زندگی بخشی به نیازمند ترین افراد جامعه داشته باشد . چه آن مادر کهنسالی که داروهای مازاد منزل خود را در کیسه ای جمع آوری و تقدیم انبار هدایای مردمی میکند و چه آن بلند نظران متمکن جامعه که هزینه های طبخ و توزیع غذای همه بخش های بستری را تامین می نمایند ، جملگی از محبوب ترین بندگان خاص خدا هستند .

با این وصف و با اشاره به یکی از ده ها امور خیر و خیرخواهی ، به اقدام شایسته و بلند نظرانه ی گروه همیاران جوان باید اشاره کرد که با تامین 8000 بطری آب معدنی مورد نیاز ، از هم اکنون آماده پذیرایی از عزاداران شهدای دشت کربلا در آسایشگاه خیریه کهریزک هستند تا تشنه لبی از این مجموعه خیریه به خانه باز نگردد .

گفتنی است گروه همیاران جوان متشکل از مخلص ترین یاران خانواده بزرگ کهریزک بوده که با انواع برنامه ریزی ها ، مشارکتی مثال زدنی در اداره امور و زندگی بخشی به 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس دارد.