88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه موسیقی معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، با اجرای قطعاتی زیبا و دلنشین از موسیقی پاپ و سنتی ، تحسین خیرین و نیکوکاران حاضر در بازارچه فصلی بانوان نیکوکار را برانگیختند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در آئین بازگشایی چهل و هفتمین بازارچه فصل گروه بانوان نیکوکار ، هنرمندان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در جمع حامیان همیشه وفادار خود حاضر شدند تا با اجرای قطعاتی زیبا از موسیقی سنتی و پاپ ، به همه خیرین خانه و خانواده بزرگ کهریزک خوشامد بگوئید.

 

در این بازارچه که به همت گروه بانوان نیکوکار باغ فردوس برپا گردیده ، علاوه بر انواع محصولات هنری کاردست معلولین و سالمندان پرتوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، اقلام مصرفی خانوارها نیز به قیمت همت عالی عرضه می گردد . انواع شیرینی جات و ترشیجات ، لوازم نو و دست دوم منزل، پوشاک و ارزاق و ... از جمله محصولاتی هستند که در یک هفته برپایی این بازارچه قابل فروش به همگان بویژه خیرین ارجمندی است که با خرید خود، در تامین بخشی از هزینه های سنگین زندگی 1750 مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلا به ام اس مشارکت دارند.

گفتنی است چهل و هفتمین بازارچه فصلی گروه بانوان نیکوکار از 18 تا 24 آبان ماه از ساعت 9 تا 18 در محل دائمی خود واقع در خیابان ولیعصر ، نرسیده به میدان تجریش ، باغ فردوس ، کوچه ستاره ، کوچه طوس ، پلاک 3 آماده استقبال از خیرین و یاران همیشه وفادار خانواده بزرگ کهریزک است .  

View the embedded image gallery online at:
https://kahrizakcharity.com/kahrizak-news/980820#sigProId3a9adebba4