88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از 250 دانشجوی مرکز آموزش علمی – کاربردی کهریزک ، فرا رسیدن روز دانشجو را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با تجلیل از دانشجویان نمونه، استاد و پژوهشگر برتر، جشن با شکوه دانشجویان مرکز علمی – کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک در محل سالن مهر برگزار شد .

 

گروه هنری فریاد صبا به خوانندگی کریمی هنرمند نام آشنای کشورمان ، ساعاتی را میهمان محفل گرم دانشجویان کهریزک بود. همچنین محسن اسپید دیگر هنرمند محبوب با اجرای برنامه های زیبا ،دقایقی را شادی بخش این جمع پرشور شد .

در جشن بزرگ دانشجویان کهریزک علاوه بر مدیران و اساتید این مرکز ، مسئولینی از دانشگاه جامع علمی- کاربردی و آموزش و پرورش استان تهران حضوری چشمگیر داشتند .آقایان دکتر واحدی ریاست دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران شرق، مهندس غفاری معاونت اجرایی این دانشگاه و طاهری مدیر اجرایی نهاد رهبری ، از جمله میهمانان کهریزک در گرامیداشت روز دانشجو بودند .

دکتر حسن احمدی رئیس مرکز آموزش علمی – کاربردی کهریزک با گرامیداشت روز دانشجو به همه دانشجویان این مرکز خیریه گفت :

از افتخارات بزرگ موسسه خیریه کهریزک ، اهتمام ویژه به آموزش کارکنان خود بویژه در مقاطع مختلف دانشگاهی مرتبط با مراقبت از سالمندان است تا در ارتقاء سطح سلامت این عزیزان بیش از پیش کوشش نماید.

دکتر احمدی با نگاهی به تاریخچه فعالیت کهریزک نیز اذعان داشت :

در حال حاضر بیش از 600 نفر از کارکنان این موسسه در ارتباط مستقیم با نگهداری از سالمندان هستند که باید به مرور با جایگزینی افراد تحصیلکرده ،زندگی سالمندان بویژه آن دسته از سالمندانی که نیاز به مراقبت های خاص درمانی دارند ، متحول گردد.

دکتر احمدی با اشاره به جنبش دانشجویی در سال 1322 مهم گفت :

گرامی می­داریم یاد دانشجویان شهید دانشکده فنی دانشگاه تهران را که با روحیه استکبار ستیزی و عدالتخواهی ، نام خود را در تاریخ ایران زمین ماندگار کردند .

رئیس مرکز علمی – کاربردی کهریزک، پرستاری از 3170 مددجوی تحت پوشش این موسسه خیریه را نیازمند داشتن نیروی انسانی تحصیلکرده دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری های مستمر دانشگاه جامع علمی – کاربردی در پیشبرد اهداف این مرکز، علاوه بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز، شاهد آموزش سایر افراد برای خدمت رسانی به سالمندان و معلولین در سطح کشور باشیم .

در بخش دیگری از این مراسم ، دکتر واحدی رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی تهران شرق با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان کشور گفت :

شما دانشجویان، آینده سازان کشور هستید اگر می خواهید آینده ای مستقل و پایدار بسازید. باید در فراگیری علوم گوی سبقت را از یکدیگر بربایید.

وی تصریح کرد :

انسانهای بزرگ ، اهداف بزرگ دارند. قطعاً اهداف بزرگ را باید با پشت سر گذاشتن موانع بزرگ کسب کرد . بنابراین تلاش کنید تا به آنچه خواسته اید ، دست یابید .

دکتر واحدی وجود بیش از یک میلیون سالمند نیازمند مراقبت در کشور را یادآور شد و گفت :

با وجود این تعداد سالمند نیازمند مراقبت ، قدر مسلم فرصت های بسیاری برای دانش آموختگان رشته های مرتبط با مراقبت از سالمندان در کشور وجود دارد که باید در این زمینه تمهیدات لازم برای تربیت نیروی انسانی و رفع نیاز سالمندان اندیشیده شود .

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران شرق خطاب به مدیران و کارکنان موسسه خیریه کهریزک نیز گفت :

بی تردید این موسسه توانسته است با برخورداری از بسیاری مؤلفه های مورد نیاز و حل مسائل مختلف حوزه سالمندی در سطح ملی الگو باشد و لازم است سایر مؤسسات نیز با الگو برداری از این مکانیزم سازنده در رفع نیازهای پرشمار سالمندان ، قدم های موثرتری بر دارند .  

View the embedded image gallery online at:
https://kahrizakcharity.com/kahrizak-news/980920#sigProIdb3a0158b36