88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بار دیگر شور و شوق حسینی در آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان نماد برتر حمایت از آسیب پذیرترین اقشار جامعه در کشور ، برپاشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ همانطور که انتظار می­رفت و به رسم سنت دیرین ، تاسوعا و عاشورای حسینی در آسایشگاه خیریه کهریزک متفاوت ترین روزهای سال را در خانه امید آسیب پذیرترین اقشار جامعه رقم زد .

 هیات های مختلف عزاداری در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور در جمع خانواده بزرگ کهریزک ، نه تنها عزادار شهدای دشت کربلا بودند بلکه باز هم ثابت کردند که همچنان باورهای دینی – مذهبی در حمایت از این عزیزان سخن نخست و پایانی را میزند .

همه آمده بودند ، چه آنانکه در قالب هیات های مختلف عزاداری لباس ، سیه بر تن کرده و سینه زنان و زنجیر زنان به عشق اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان به خون خفته اش سوگوار بودند و چه آنانکه می دانستند که باید انواع نذورات خود را تقدیم 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس نماید . همه باور داشتند که باید در کهریزک ملتمس دعا باشند ، بیماران را دعا کنند و از آنان نیز بخواهند که در حاجت روایی با قلبهای پاکشان نزد خداوند سخنگو باشند .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک به نمایندگی از یکایک اعضاء خانه امید دردمندترین مردمان شهر ، شکرگزار خداوند متعال است .خداوندی که قدوم پاک خیرین و نیک اندیشان جامعه را به کهریزک رهنمون می نماید تا        نان آوران این خانه باشند و یاری دهند تا دردمندی سر گرسنه بر بالین نگذارد و بیماری بدون دارو نباشد و همگان امیدوار به آینده ایی روشن ، به آینده ایی که به آنها می گوید در پناه خداوند و حمایتهای همیشگی خیرین و نوعدوستان ، زنده هستیم و زندگی خواهیم کرد .

View the embedded image gallery online at:
https://kahrizakcharity.com/kahrizak-news/98620#sigProIdd7078fc598