88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک، تونل ضد عفونی کننده در محل ورودی آسایشگاه خیریه کهریزک نصب و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; با نصب و راه اندازی تونل ضد عفونی کننده در محل ورودی آسایشگاه خیریه کهریزک، گامی موثر در مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجموعه برداشته شد.
این تونل ضد عفونی کننده که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران در آسایشگاه نصب و راه اندازی گردید، قابلیت سرویس دهی روزانه به ۳۰۰۰ را دارا می باشد.
مهندس وحید فروغی معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک با بیان این مطلب، خاطر نشان کرد:
این دستگاه قابلیت ضد عفونی افراد به همراه تجهیزات عبوری از داخل تونل را دارد بدون اینکه آسیبی به پوست و لباس فرد عبور کننده وارد شود.
مهندس فروغی تصریح کرد:
این دستگاه مجهز به سیستم چشم الکترونیکی بوده و در زمان عبور افراد، فعال می شود. با شارژ روزانه این دستگاه، مسئولین آسایشگاه کهریزک می توانند با خیالی آسوده ورود افراد به درون سازمان بدون داشتن آلودگی احتمالی را شاهد باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک، نصب و راه اندازی تونل ضد عفونی کننده در محل زندگی مددجویان را گامی موثر در مقابله با شیوع ویروس کرونا ذکر و بر همکاری همه جانبه با مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در بهداشت عمومی و سایر خدمات شهری تاکید کرد.

شایان ذکر است شستشوی معابر و محوطه بزرگ آسایشگاه، همچنین شستشو و ضد عفونی بلوار دکتر حکیم زاده از دیگر خدمات شهری شهرداری کهریزک است که نقشی تاثیر گذار در بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه خیریه کهریزک ایفا می نماید.