88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی در محل آسایشگاه خیریه کهریزک احداث و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک: با حضور مسئولین شهرستان ری و به منظور گذراندن دوره نقاهت ویژه آن دسته از مددجویانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند، نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی در آسایشگاه خیریه کهریزک تجهیز خواهد شد.
در بازدید آقایان دکتر نعمتی مسئول بهزیستی شهرستان ری، سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه باقر شهر، هاشمی شهردار و کلهر رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک بر اجرای هر چه سریعتر مصوبه ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در آسایشگاه خیریه کهریزک تاکید شد.
در این دیدار، ورزشگاه پوریای ولی در محل آسایشگاه به عنوان نقاهتگاه مددجویان بیمار انتخاب و مقرر گردید کلیه تجهیزات بیمارستانی و درمانی همراه با کادر پرستاری و تخصصی در اختیار این مرکز خیریه قرار گیرد.
در جلسه ای که با حضور مسئولین شهرستان ری و مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به ریاست حسین توکلی کجانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل فرمانداری برگزار شد، مقرر گردید تمامی دستگاه های ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی تهران، هلال احمر، اداره بهداشت و درمان و بهزیستی شهرستان ری در تجهیز و راه اندازی نقاهتگاه مرکزی در آسایشگاه خیریه کهریزک اهتمام ویژه داشته باشند.
آسایشگاه خیریه کهریزک با تحت پوشش قرار دادن ۱۷۵۰ مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلا به ام اس و به پشتوانه کمک های مردمی، بزرگترین مرکز نگهداری و توانبخشی افراد بی بضاعت و بیمار از ۳۱ استان کشور است.