88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از ۵۰ مددجوی روشندل ساکن کهریزک ، روز عصای سفید را در خانه و کاشانه خود جشن گرفتند .

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; همزمان با روز جهانی عصای سفید ، بیش از ۵۰ مددجوی روشندل گردهم آمدند تا فرارسیدن این روز را با هم و در کنار هم جشن بگیرند .

دکتر حمیده پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه با تبریک فرارسیدن روز عصای سفید به همه روشندلان کهریزک گفت :

خوشحالیم که امروز در کنار شما عزیزان هستیم و می توانیم شاهد شادی شما در این گردهمایی زیبا باشیم .

دکتر پورفهیم خاطر نشان کرد :

همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم با ایجاد محیطی آرام و شایسته در خدمت شما باشیم تا باورهای همه روشندلان کهریزک درتقویت هرچه بیشتر امید به زندگی را نظاره گر باشیم .

وی استفاده از توانمندی های روشندلان را حق طبیعی آنان دانست و افزود :

هر یک از شما عزیزان با وجود نابینایی ، قابلیت های منحصر به فردی دارید که با بکارگیری آن می توانید به معنای واقعی کلمه فرد مفیدی برای خود و محل زندگیتان باشید .

معاون توانبخشی آسایشگاه با دعوت از همه روشندلان کهریزک در استفاده هرچه بیشتر از  برنامه های آموزشی و توانبخشی ایجاد شده در مجموعه ، از آنان خواست تا در تقویت توانمندی های خود مجدانه کوشش نمایند .

در پایان این مراسم و به رسم یادبود ، هدایایی از جانب مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک به هریک از روشندلان حاضر در این همایش تقدیم شد .

آموزش خط بریل ویژه نابینایان ، تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی ، شرکت در کلاس های آموزش موسیقی و تئاتر و نیز فعالیت در کارگاه های هنری از برنامه هایی است توسط مسئولین آسایشگاه برای روشندلان در حال اجراست .

View the embedded image gallery online at:
https://kahrizakcharity.com/kahrizak-news/990724#sigProId2688c68816