88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز جهانی سالمند و با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، دکتر محسنی بندپی استاندار تهران، دکتر توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مقامات کشوری و لشکری از مقام شامخ سالمندان تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به میزبانی آسایشگاه خیریه کهریزک ، از مقام شامخ سالمندان و سپیدمویان جامعه تجلیل شد.
در این مراسم که مصادف با روز جهانی سالمند بود ، مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تبریک روز جهانی سالمند به همه سالمندان کشور گفت :
به لحاظ اخلاقی و اجتماعی ، همه ما مکلف به تکریم سالمندان هستیم و وظیفه داریم که همواره احترام آنان را با جان و دل پذیرا باشیم .
وی سالمندان را گنجینه گرانبهای جامعه دانست و افزود :
بهره گیری از خردورزی و تجارب بزرگسالان در جامعه از وظایف اصلی ماست.
وی حضور در جمع سالمندان کهریزک را افتخاری بزرگ برای خود و هیأت همراه برشمرد و آسایشگاه خیریه کهریزک را میزبانی شایسته برای جمع کثیری از سالمندان کشور معرفی کرد .
در این مراسم ، دکتر محسنی بندپی استاندار تهران نیز کهریزک را یک آسایشگاه بین المللی نامید و تصریح کرد :
امروز توفیق بزرگی به ما دست داد تا بار دیگر به خدمت سالمندان عزیز کهریزک برسیم و از نزدیک به همه این عزیزان عرض ادب و احترام نماییم .
استاندار تهران با تقدیر از مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک در فراهم نمودن بستر های مناسب برای زندگی سالمندان ، تأکید کرد :
امروز شاهد آن هستیم که در کهریزک شرایطی مهیا شده که هر سالمندی اگر مکان مناسب برای زندگی و قدرت تأمین معاش خود را نداشته باشد ، می داند که مکانی بنام کهریزک وجود دارد که از وی حمایت خواهد کرد.
همچنین دکتر توکلی با تقدیر از مدیران و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در میزبانی از مقامات کشوری و لشکری در زمان افتتاح طرح های عمرانی گفت :کهریزک به عنوان آبروی نظام توانسته است با حمایت های همه جانبه مردمی ، پناهگاه امنی برای نیازمندان جامعه باشد .
دکتر توکلی با اشاره به موفقیت آسایشگاه در مهار بیماری کرونا در این مرکز هم گفت :
در طول ماه‌های گذشته و با پشتیبانی وزارت بهداشت ، استاندار تهران و ارگان های مختلف ، مدیران و کارکنان کهریزک موفق شدند با کمترین عارضه ، از شیوع بیماری کرونا در کهریزک جلوگیری کنند که این توانمندی ها قابل تقدیر و احترام است.
گفتنی است در پایان این مراسم علاوه بر افتتاح طرح ایمن سازی کمربندی دوم جنوب تهران ، بهره برداری از ۷۰ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان تهران به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.